Social Media και όλες οι νέες τάσεις της εποχής στο Φαρμακείο.

Ο Όμιλος ΠΕΙΦΑΣΥΝ έχει την χαρά να προσκαλέσει όλους τους φαρμακοποιούς και βοηθούς φαρμακείων πανελλαδικά, σε διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα

«Social Media και όλες οι νέες τάσεις της εποχής στο Φαρμακείο»

με εισηγητές

Την Μαίρη Χριστοδουλοπούλου, Medical Affairs Consumer Health Bayer & τον  Βασίλη Βασιλειάδη , Digital Marketing Consumer Health Bayer

που θα διεξαχθεί σε ζωντανή μετάδοση

την Τετάρτη 07/06, Ώρα διεξαγωγής : 15:00-17:00

Θεματολογία:

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής απαιτεί έντονους ρυθμούς και υψηλά επίπεδα ενέργειας. Για αυτόν το λόγο οι καταναλωτές χρειάζονται τα κατάλληλα εργαλεία για να λαμβάνουν γρήγορες και σωστές αποφάσεις μετά από την έρευνα τους.

Οι νέες τάσεις μπορούν να βοηθήσουν τους καταναλωτές να μάθουν τι μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα ενέργειάς τους ή να ενισχύσει την άμυνά τους.

Νέα προϊόντα με νέους συνδυασμούς σε συστατικά, καθώς και νέοι τρόποι προώθησής τους, γίνονται σύμμαχοι του Φαρμακοποιού στην καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ

H Μαίρη Χριστοδουλοπούλου, Βιολόγος – Βιοτεχνολόγος εργάζεται ως Medical Advisor στο ιατρικό τμήμα του Τομέα Υγείας των Καταναλωτών της Bayer.

Η Μαίρη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε Βιολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και συνέχισε διδακτορικές σπουδές Βιοτεχνολογίας στο Imperial College του Πανεπιστημίου του Λονδίνου και μεταπτυχιακές σπουδές Management στο Πανεπιστήμιο του Αν. Λονδίνου. Διαθέτει πάνω από 32 έτη εμπειρίας στη Φαρμακευτική αγορά, ως υπεύθυνη για το λανσάρισμα και την ανάπτυξη 14 δυνατών προϊόντων σε 10 διαφορετικές θεραπευτικές περιοχές, σε ρόλους κυρίως εμπορικούς marketing και επιστημονικής υποστήριξης medical.

Εντάχθηκε στην ομάδα Καταναλωτών της Bayer τον Ιανουάριο 2022 και έκτοτε υποστηρίζει επιστημονικά τα προϊόντα της ομάδας, εστιάζοντας στα ΜΗΣΥΦΑ όπως την Ασπιρίνη και τα Συμπληρώματα Διατροφής Priorin & Supradyn.

Ο Βασίλης Βασιλειάδης, με σπουδές στο Μάρκετινγκ και την Επικοινωνία, έχει εργαστεί σε εταιρίες εμπλεκόμενες με το eCommerce, το Digital Marketing και ευρύτερα τη διαφήμιση και τα media.
Έχει διαχειριστεί την επικοινωνία αναγνωρίσιμων διεθνών brands, μικρότερων ελληνικών επιχειρήσεων αλλά και απαιτητικά eCommerce projects με αυστηρό performance χαρακτήρα.
Το Φεβρουάριο του 2021 ενσωματώθηκε στη marketing ομάδα του Τμήματος Υγείας του Καταναλωτή της Bayer.
Έκτοτε, συμβάλλει στην ανανέωση και την ανάπτυξη των μαρκών της Bayer όπως το Bepanthol και το Priorin.

Για να το παρακολουθήσετε χρειάζεται να είστε εγγεγραμμένος στην εκπαιδευτική πλατφόρμα του ΠΕΙΦΑΣΥΝ.

Εάν είστε εγγεγραμμένος, θα λάβετε προσωπικό link μία ημέρα πριν τη διεξαγωγή.

b2b.peifasyn.gr